ČeskyČesky
Cena celkem: 0,- Kč

Jak nakupovat

   1.  Výběr zboží. Ačkoliv v naší nabídce naleznete stovky značkových produktů, orientace je jednoduchá.

 

   a)     Vyhledávací okénko. Do vyhledávacího okénka vlevo nahoře napište klíčové slovo (např. kompresor). Zobrazí se Vám všechny produkty, které mají toto slovo v popisu.

 

   b)    Hledání podle produktu. Základní tři členění jsou na oblast zahradní techniky, elektrického nářadí/dílenských strojů a bio produktů. Po otevření příslušné kategorie se Vám zobrazí další podkategorie, ve kterých upřesníte svůj výběr. Hledáte-li např. travní traktor, kliknete na kategorii „zahradní technika“ a dále na podkategorii „travní traktory“. Pokud je u kategorie znaménko „+“ znamená to, že jde dále rozbalit do ještě detailnější podkategorie.

 

   c)     Hledání dle značky. Pokud znáte konkrétní značku produktu, který chcete vyhledat, v levém sloupci naleznete rovněž seznam značek. Po najetí na značku se Vám v rozbalovacím okénku rovněž ukážou základní kategorie produktů, které daná značka nabízí. Klikněte buď přímo na značku pro rozbalení kompletního sortimentu, nebo přímo na vámi hledanou skupinu produktů.

   2.  Jak zboží nakoupit. Pokud máte vybrané produkty, máte na výběr několik možností.

 

  •          Nákup v autorizované prodejně. V horním menu „Prodejci“ si můžete z bohatého seznamu vybrat nejvhodnějšího dealera, u kterého lze vybrané zboží zakoupit v kamenném obchodě. Vzhledem k množství produktů, které nabízíme, není možné, aby měli naši partneři vše skladem. Proto doporučujeme před návštěvou obchodu dealera kontaktovat a zjistit si podrobnosti.

 

  •          Nákup přes tento e-obchod. Nejpohodlnější možnost nákupu. Máte možnost se na našem e-obchodu zaregistrovat, z čehož Vám plynou některé příjemné výhody nebo nakoupit jako neregistrovaný zákazník. Ikonu registrace popř. přihlášení pro již registrované zákazníky naleznete buď v menu „E-obchod“ v horní liště nebo v pravém menu nahoře. Dle bodu jedna si vyberte produkt, který chcete zakoupit a vložte ho do košíku. Stejně postupujte i u případných dalších produktů. Zkontrolujte si, zda je vaše objednávka úplná (např. doporučujeme spolu se strojem dokoupit i vhodné příslušenství, jako jsou oleje, náhradní struny ap.) a přejděte na dokončení objednávky. Zde máte možnost zvolit jeden ze způsobů doručení zásilky:

 

  •   Doručení od nás přímo k Vám domů nebo na jinou Vámi zvolenou dodací adresu
  •   Doručení na jedno z desítek výdejních míst (autorizovaný partner Garland), kde si zásilku vyzvednete. Stroje, které to vyžadují, Vám zde autorizovaný partner připraví, smontuje a provede k nim odbornou instruktáž.
  •   U některých skupin strojů máte možnost si u autorizovaného partnera Garland vybrat závoz smontovaného a připraveného stroje až domů, spolu s předvedením stroje a odbornou instruktáží.

 

  •          Vyberte si jeden ze způsobů platby, který Vám nejlépe vyhovuje (dobírka, bankovní převod, platební karta, splátkový prodej a další).
  •          Dokončete objednávku. E-mailem budete informováni o přijetí objednávky a rovněž o odeslání zásilky k Vám nebo na Vámi zvolené výdejní místo.

    3.  Záruka, prodloužená záruka.

 

Spolu se zbožím obdržíte i fakturu a potvrzený záruční list. Tyto doklady uschovejte pro potřeby případné reklamace stroje. U některých produktů se setkáte s prodlouženou tří, čtyř nebo pětiletou zárukou, kterou garantuje buď výrobce, nebo dodavatel (tedy Garland distributor). Tyto výrobky jsou označeny příslušným logem a za tuto záruku není žádný příplatek k ceně stroje. Podmínky takové záruky jsou stanoveny v záručním listu.

   4.  Reklamace zboží.

 

   a)     Pokud je produkt v záruční době, jednoduše se s reklamací obraťte na autorizovaného partnera Garland, u kterého jste zboží zakoupili. Prodejce s Vámi celou reklamaci vyřeší a bude Vám nápomocen i v dalších záležitostech (např. může zajistit svoz stroje do servisu a zpět ap.). Pokud jste stroj koupili přímo od nás, kontaktujte buď některý z našich záručních servisů ve vašem okolí (seznam naleznete v horním menu „Servisy“) nebo kontaktujte přímo nás.

 

   b)    Pokud již stroj není v záruční lhůtě, obraťte se buď na autorizovaného partnera, u kterého jste stroj zakoupili anebo přímo na jedno z našich servisních středisek, jejichž seznam naleznete v horním menu „Servisy“.

  5.  Jak být informován o novinkách, akcích a výhodách pro zákazníky našeho webu?

 

Jednoduše při registraci nebo objednávce produktu zaškrtněte políčko, že souhlasíte se zasíláním informačních e-mailů anebo přímo na úvodní stránce v pravém menu vyplňte svoji e-mailovou adresu do příslušné kolonky.