ČeskyČesky
Cena celkem: 0,- Kč
 
Doprava zdarma

GTM 500 SP1 SC H travní sekačka s benzinovým motorem a pojezdem

Cena: 12 399,- Kč

Cena na splátky: Otevřít kalkulačku

Dostupnost: OVĚŘIT DOSTUPNOST

GTM 500 SP1 SC H GTM 500 SP1 SC H - travní sekačka s benzinovým motorem a pojezdem
U multifunkčních sekaček někdy bývá problém, že zvládají spoustu věcí, ale pouze průměrně. Sekačky GTM Professional jsou navržené bez kompromisů. Maximální komfort – ergonomický tvar řidítek snižuje účinně napětí šíjových svalů, ovládací páčky brzdy motoru i pojezdu mají pohodlné rozšíření, plastový panel na většině modelů obsahuje držák na nápoje, výška řidítek se dá přestavit podle velikosti postavy, profesionální nastavení výšky sečení s posilovačem a velkým ovládacím tlačítkem funguje neuvěřitelně lehce, koš má indikátor naplnění, dlouhé madlo koše usnadňuje manipulaci i vysypávání, velká zadní kola nejenom zajišťují záběr na mokrém i svažitém povrchu, ale rovněž usnadňují otáčení stroje, řidítka se dají složit pomocí rychloupínáků a motory Briggs&Stratton nebo GTM zajistí vždy snadné nastartování stroje. 
Maximum funkcí
– pojezd, sběr suché i mokré trávy, sběr suchého i vlhkého listí, mulčování, výhoz bokem a výhoz zadním deflektorem.
Maximum výkonu
Sekačky jsou vybaveny výkonnými značkovými motory GTM nebo Briggs&Stratton. Výkon na kola přenáší špičková převodovka společnosti GT. Šasi 46 cm má buď velmi odolný motor GTM se sytémem OHV a s velkým pracovním výkonem 4,0 hp nebo nový moderní motor od společnosti Briggs&Stratton série 500e, rovněž se systémem OHV a výkonem 4 hp . Šasi 52 cm má nejlepší motory ze série B&S 600, typ 625 nebo motory řady EXi. Systém Ready Start je systém komfortního nastartování stroje bez nutnosti nastřikovat palivo či ovládat sytič. Navíc navíjecí spouštěč zabírá dříve, čímž se dosáhne kratšího a lehčího tahu za startovací lanko. Úspora energie je celých 30%. Podle podmínek se navíc u sekačky dají regulovat otáčky motoru a tím do jisté míry i rychlost pojezdu. Pro plné využití výkonu motoru za různých podmínek GTM nabízí i vrcholný model s moderní 4 rychlostní převodovkou francouzské společnosti GT.

díky precizní konstrukci není nutná výměna oleje
nejlehčí motor ve své třídě
vysoký točivý moment díky technologii OHV
nízká spotřeba paliva
velmi nízká hlučnost díky speciálnímu tlumiči výfuku SUPER LO-TONE™ MUFFLER
READYSTART® systém – startování bez manipulace s nastřikovačem nebo sytičem
S2 START GUARANTEE® - snadné nastartování maximálně na druhé zatažení.

Maximum know-how
Málokterá sekačka Vám naplní koš tak přesvědčivě. Desítky let zkušeností skupiny De Wild s profesionálními stroji, dovolily implementovat poznatky i do designu sekaček pro běžné užívání. Tráva je nejprve narovnána speciálním hřebenem, který se skrývá pod nárazníkem, potom je useknuta širokým tvarovaným nožem z jakostní oceli a díky šasi s tvarem speciálně optimalizovaným pro co nejúčinnější proud vzduchu je dopravena do širokého výhozového tunelu a potom do objemného koše.

Produkt již není v nabídce
Záběr (cm) 51
Výkon motoru - maximální (kW/HP) 2,8 / 3,8
Typ motoru B&S 675 EXi
Objem motoru (ccm) 163
Nastavení výšky sečení central, 30-90 mm
Objem koše (l) 75
Průměr kol (mm) 200/280
Objem palivové nádrže (l) 1
Plně složitelná ergon. řidítka Ano
Boční výhoz Ano
Boční deflektor Ano
Indikátor plného koše Ano
Kuličková ložiska Ano
Mulčování Ano
Podvozek ocelový
Hmotnost (Kg): 42.00
Rozměry balení (cm): 91 x 57 x 52

GTM 500 SP1 SC H - travní sekačka s benzinovým motorem a pojezdem


U multifunkčních sekaček někdy bývá problém, že zvládají spoustu věcí, ale pouze průměrně. Sekačky GTM Professional jsou navržené bez kompromisů. Maximální komfort – ergonomický tvar řidítek snižuje účinně napětí šíjových svalů, ovládací páčky brzdy motoru i pojezdu mají pohodlné rozšíření, plastový panel na většině modelů obsahuje držák na nápoje, výška řidítek se dá přestavit podle velikosti postavy, profesionální nastavení výšky sečení s posilovačem a velkým ovládacím tlačítkem funguje neuvěřitelně lehce, koš má indikátor naplnění, dlouhé madlo koše usnadňuje manipulaci i vysypávání, velká zadní kola nejenom zajišťují záběr na mokrém i svažitém povrchu, ale rovněž usnadňují otáčení stroje, řidítka se dají složit pomocí rychloupínáků a motory Briggs&Stratton nebo GTM zajistí vždy snadné nastartování stroje. 


Maximum funkcí


– pojezd, sběr suché i mokré trávy, sběr suchého i vlhkého listí, mulčování, výhoz bokem a výhoz zadním deflektorem.


Maximum výkonu


Sekačky jsou vybaveny výkonnými značkovými motory GTM nebo Briggs&Stratton. Výkon na kola přenáší špičková převodovka společnosti GT. Šasi 46 cm má buď velmi odolný motor GTM se sytémem OHV a s velkým pracovním výkonem 4,0 hp nebo nový moderní motor od společnosti Briggs&Stratton série 500e, rovněž se systémem OHV a výkonem 4 hp . Šasi 52 cm má nejlepší motory ze série B&S 600, typ 625 nebo motory řady EXi. Systém Ready Start je systém komfortního nastartování stroje bez nutnosti nastřikovat palivo či ovládat sytič. Navíc navíjecí spouštěč zabírá dříve, čímž se dosáhne kratšího a lehčího tahu za startovací lanko. Úspora energie je celých 30%. Podle podmínek se navíc u sekačky dají regulovat otáčky motoru a tím do jisté míry i rychlost pojezdu. Pro plné využití výkonu motoru za různých podmínek GTM nabízí i vrcholný model s moderní 4 rychlostní převodovkou francouzské společnosti GT.



  • díky precizní konstrukci není nutná výměna oleje

  • nejlehčí motor ve své třídě

  • vysoký točivý moment díky technologii OHV

  • nízká spotřeba paliva

  • velmi nízká hlučnost díky speciálnímu tlumiči výfuku SUPER LO-TONE™ MUFFLER

  • READYSTART® systém – startování bez manipulace s nastřikovačem nebo sytičem

  • S2 START GUARANTEE® - snadné nastartování maximálně na druhé zatažení.


Maximum know-how


Málokterá sekačka Vám naplní koš tak přesvědčivě. Desítky let zkušeností skupiny De Wild s profesionálními stroji, dovolily implementovat poznatky i do designu sekaček pro běžné užívání. Tráva je nejprve narovnána speciálním hřebenem, který se skrývá pod nárazníkem, potom je useknuta širokým tvarovaným nožem z jakostní oceli a díky šasi s tvarem speciálně optimalizovaným pro co nejúčinnější proud vzduchu je dopravena do širokého výhozového tunelu a potom do objemného koše.